środa, 28 listopada 2007

Mikołaj odpowiedział




Drogi Wojtusiu!
Bardzo ucieszył mnie i wzruszył Twój list. Wierzę, że byłeś bardzo grzeczny, dlatego zamierzam podarować Tobie oraz Kasi i Piotrkowi Wasze wymarzone prezenty FM.

Musisz jednak wiedzieć, że nie tylko ty wysłałeś do mnie piękny list z prośbą o wody perfumowane i żele do kąpieli dla dzieci FM. Mam tysiące zamówień, a czasu pozostało tak niewiele! dlatego zacząłem obawiać się że mogę nie zdążyć kupić wszystkich produktów. Dzwoniłem w tej sprawie do FM GROUP- poprosiłem, żeby ta wielka promocja rozpoczęła się wcześniej! I zgodzili się!! Teraz moi drodzy pomocnicy, będą mogli zamawiać Wasze ulubione kosmetyki w promocyjnych cenach już od 28listopada!!!
Wspólnie z FM GROUP ustaliłem że mikołajkowa promocja potrwa do 6grudnia włącznie*! Razem sprawimy, że te mikołajki będą dla Was niezapomniane!


*Mikołajkowa promocja FM trwa od 28.11.2007 do 6.12.2007 i jest ważna tylko do wyczerpania zapasów.

Brak komentarzy: